Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Regulamin organizacji ognisk

REGULAMIN

organizacji ognisk w Ośrodku Edukacji Leśnej w Nadleśnictwie Grodziec

 

  1. Rezerwacja obejmuje korzystanie z miejsca na ognisko  w Ośrodku Edukacji Leśnej w Nadleśnictwie Grodziec przez osoby prywatne lub firmy.
  2. Z miejsca na ognisko  w Ośrodku Edukacji Leśnej   mogą korzystać osoby, które wypełnią Kartę rezerwacji obiektów edukacyjnych (załącznik nr 8 do zarządzenia nr 9/2022) i dostarczą go pracownikowi Nadleśnictwa Grodziec lub podadzą wszystkie dane zawarte w karcie aby pracownik mógł wypełnić kartę. Rezerwacja miejsca na ognisko w Ośrodku edukacji Leśnej dokonywana jest za pomocą karty  rezerwacji obiektów edukacyjnych dostępnej w Biurze Ośrodka Edukacji Leśnej  lub na stronie internetowej: http://grodziec.lasypanstwowe.poznan.pl. Zgłoszenia Rezerwacji dokonuje się drogą mailową na adres e-mail lub telefonicznie na nr  telefonu  wskazany na stronie internetowej. Potwierdzenie rezerwacji dokonywane jest przez Specjalistę SL ds. edukacji lub osobę zastępującą Specjalistę  Nadleśnictwa Grodziec droga mailową lub telefonicznie na numer  wskazany przez Rezerwującego, w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia rezerwacji. Tylko potwierdzenie rezerwacji dokonane przez pracownika Nadleśnictwa Grodziec  lub osobę zastępującą Specjalistę  jest równoznaczne z rezerwacją podanego terminu.
  3. Miejsce na ognisko  może być rezerwowane na każdy dzień tygodnia, z tym że od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 20.00 pierwszeństwo mają szkoły, przedszkola i inne placówki dydaktyczne rezerwujące miejsce na ognisko osobiście w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych  lub przebywające na Zielonych Szkołach.
  4. Rezerwacji należy dokonać minimum  na dwa dni przez organizowaną imprezą.
  5. Rezygnacja musi zostać zgłoszona Specjaliście SL ds. edukacji lub osobie zastępującej specjalistę w Nadleśnictwie Grodziec drogą mailową lub telefonicznie na numer wskazany na stronie internetowej.
  6. Opłatę należy uiścić w dniu potwierdzenia rezerwacji  przez Specjalistę SL ds. edukacji lub osobę zastępującą Specjalistę. Opłaty można dokonać z wykorzystaniem terminalu płatniczego (płatność kartą) w Nadleśnictwie (w godzinach pracy Nadleśnictwa) lub u pracownika obsługi Ośrodka Edukacji Leśnej w godzinach otwarcia Ośrodka Edukacji Leśnej oraz przelewem na konto Nadleśnictwa wskazane w karcie rezerwacji.
  7. Za bezpieczeństwo uczestników odpowiedzialność prawną ponosi wyłącznie osoba rezerwująca obiekt - organizująca imprezę . Obowiązkiem tej osoby jest sprawdzanie przed imprezą miejsca na ognisko pod względem bezpieczeństwa. Wszelkie uwagi powinny być natychmiast pisemnie przekazane Specjaliście SL ds. edukacji lub osobie zastępującej Specjalistę w  Nadleśnictwie Grodziec.
  8. Miejsce na ognisko  należy opuścić do godziny 0:00 w dniu wynajmowania miejsca na ognisko. W razie nie dostosowania się do godziny dozorca ma prawo nakazać opuszczenie terenu Ośrodka Edukacji Leśnej przez osoby organizujące ognisko.
  9. Za zniszczenia wynikłe podczas trwania imprezy odpowiada i ponosi odpowiedzialność (również materialną) osoba odpowiedzialna za grupę, która rezerwowała miejsce na ognisko . Osoba ta przebywa cały czas z uczestnikami imprezy.
  10. Obowiązkiem uczestników jest odpowiednie zabezpieczenie pozostawionych rzeczy osobistych. Nadleśnictwo Grodziec  nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikłe w tym zakresie.
  11. Obowiązkiem uczestników jest  pozostawienie porządku po organizowanym ognisku, bądź imprezie.
  12. Pracownik Nadleśnictwa ma prawo do odwołania wcześniejszych rezerwacji (nie związanych z edukacją) przez inne podmioty oraz zmian godzin funkcjonowania obiektu w przypadku kiedy Nadleśnictwo Grodziec  organizuje imprezy, zajęcia związane z prowadzeniem edukacji leśnej.
  13. W zakresie spraw nienormowanych niniejszym regulaminem decyzje podejmuje pracownik Nadleśnictwa w uzgodnieniu z nadleśniczym Nadleśnictwa Grodziec.

Najnowsze aktualności Najnowsze aktualności

Powrót

Zaproszenie do składania ofert - "Dobre z Lasu"

Zaproszenie do składania ofert - "Dobre z Lasu"

Dyrektor Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu Andrzej Konieczny zaprasza do składania ofert na prowadzenie sklepu detalicznego „Dobre z Lasu” w następujących lokalizacjach: Poznań, Kalisz, Leszno, Konin (wybór Operatora).

Przedmiotem zaproszenia jest prowadzenie przez Oferenta we własnym imieniu i na własny rachunek, działalności gospodarczej polegającej na sprzedaży detalicznej produktów pod marką „Dobre z Lasu”.

Okres prowadzenia sklepu detalicznego wynosi 3 lata od daty zawarcia umowy.

Ofertę można składać:

  • elektroniczne, przesyłając ofertę na adres e-mail: sekretariat@poznan.lasy.gov.pl
  • pocztą lub osobiście na adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Poznaniu, Gajowa 10, 60-959 Poznań

Ofertę należy złożyć w sposób określony jak wyżej, nie później niż do dnia 08.11.2021 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do Zapraszającego).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.11.2021 o godz. 8:30 w siedzibie Zapraszającego, w biurze Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu, ul. Gajowa 10, 60-959 Poznań.

Zapraszający wymaga przed upływem terminu składania ofert wniesienia przez Oferenta wadium. Wadium wynosi 5000 zł i może być wnoszone wyłącznie w formie pieniężnej na rachunek bankowy Zapraszającego w Banku Ochrony Środowiska, Centrum Biznesowe w Poznaniu, ul. J. Dąbrowskiego 79a, 60-529 Poznań, nr rachunku: 79 1540 1056 2105 8312 9205 0007, z dopiskiem: "Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na prowadzenie sklepu detalicznego "Dobre z Lasu" .

Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Ada Bończyk.

Tel. 61-668-44-88, e-mail: ada.bonczyk@poznan.lasy.gov.pl.

 

Szczegółowa treść zaproszenia, oferty i wzór umowy znajdują się załącznikach.